2014/11/07

Touch of beauty



Cześć Kochani, dziś chciałam się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem, a mianowicie manicure hybrydowym, który można wykonać samemu w domu. Od dawna korzystam z lakieru hybrydowego. W przeciwieństwie do zwykłego, utrzymuje się on na paznokciach do trzech tygodni w idealnym stanie. Jeśli Wasze paznokcie są miękkie, łamliwe, trudne do zapuszczenia, to lakier hybrydowy je zabezpieczy, a Wy będziecie mogły mieć paznokcie, o jakich zawsze marzyłyście. Do tej pory zabieg ten wykonywałam w salonie manicure. Jak się okazuje, bardzo łatwo można wykonać go samemu. Potrzebny jest nam tylko zestaw startowy. Zaczynamy od zmycia paznokci odtłuszczaczem Diamond Cosmetics. Malujemy paznokcie lakierem BASE i wkładamy pod lampę, a następnie nakładamy lakier do paznokci, ja wybrałam SWEET PINK, który również utwardzamy pod lampą. Na koniec malujemy lakierem TOP i po raz kolejny umieszczamy pod lampą. Zabieg kończymy przetarciem paznokci odtłuszczaczem. Cała procedura trwa zaledwie chwilę, a doskonały efekt utrzymuje się przez trzy tygodnie. Uwielbiam taki manicure. A Wy - korzystacie z lakierów hybrydowych?



Hello everyone, today I’d like to share with you my latest revelation – a hybrid manicure that you can do at home. I’ve been using hybrid nail polish for quite a while. Unlike the regular one, this kind of polish lasts for up to 3 weeks without chipping. If your nails are soft and fragile, it will protect them, and you can enjoy the perfect nails that you always dreamt of. Until now I used to have it done in a beauty salon. Then I found out I can easily do it on my own. All you need is a starter kit. The first step is to clean the nails with the Diamond Cosmetics degreaser. Then you brush the BASE polish onto your nails and put them under a UV lamp. The next step is to apply the TOP polish, I went for SWEET PINK and again harden it under a lamp. At the end you clean the nail surface with degreaser. The whole treatment takes merely a few minutes, but the final effect stays on for 3 weeks. I love that kind of manicure. And what about you? Do you make use of hybrid nail polish?










































14 comments:

  1. Nie robiłam nigdy hybrydy.
    Ale paznokcie w idealnym stanie przez 3tyg a nie 3 dni to naprawdę kuszaca perspektywa:-)

    ReplyDelete
  2. korzystam juz od dwoch lat i jestem bardzo zadowolona :-) ale chyba tez zaopatrze sie w taki sprzet, bo nie zawsze mam czas, by wybrac sie do kosmetyczki :-) swietna sprawa!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. bardzo ładny kolorek - też lubie hybrydy ;)

    ReplyDelete
  4. U mnie hybrydy wytrzymały 2-4 dni :D

    ReplyDelete
  5. Dla mnie to istne cudo...zaoszczędzające czas :) uwielbiam
    Alex
    :*

    ReplyDelete
  6. To jest rewelacyjny pomysł, jednak ja bałabym się zrobić taki manicure sama :p

    ReplyDelete
  7. Ładny kolorek. Nigdy nie używałam lakierów hybrydowych, ale w końcu będę musiała zacząć skoro tak długo utrzymuje się on na paznokciach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Moimi hybrydowymi faworytami są lakiery C&C, serdecznie polecam :)

    ReplyDelete
  9. piękne zdjęcia, urocze pazurki :)

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia, kolor paznokci śliczny ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete