2014/11/17

Baby blue

















Cześć Kochani, dziś w roli głównej płaszcz w kolorze baby blue, zestawiony ze spódnicą w panterkę, brązową pojemną torebką na ramie, oraz ciepłym swetrem w beżowym kolorze. Całość dopełniają czarne buty za kolano. I jak Wam się podoba połączenie błękitu z brązami?

Hi Everyone, today I’d like to present a baby-blue coat, matched with a leopard print skirt, a capacious brown bag and a warm beige sweater. Plus, black knee-length boots. How do you like the combination of blue and various shades of brown?


Sweater: ZARA  Watch: Paketa  Bag: Taurus Nails: Sweet Pink (LINK)

38 comments:

  1. Wow jaka piekna fryzura! Wygladasz zjawiskowo!!!!

    ReplyDelete
  2. Plaszczyk ma przepiekny kolor a gdzie kupilas pierscionki? Wlasnie takich poszukuje ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stadivarus, wahałam się czy nie kupić W H&M, ale ostatecznie zdecydowałam się na te :-)

      Delete
  3. świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. zaraz, zaraz - czy ja jestem przepracowana, czy kiedy byłam tu ostatnio, to miałaś jasne włosy i brak grzywki? ;)
    popraw mnie, jeśli się mylę ;)


    golf i kozaki!
    zdecydowanie to one grają tu pierwsze skrzypce.
    kozaki przyciągają wzrok i kierują go na Twoje zgrabne nogi :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to drugi post w którym mam grzywkę :-) koloru włosów nie zmieniałam, ale wyglądają na ciemniejsze przy tej fryzurze :-/

      Delete
    2. w każdym razie - w grzywce jesteś równie śliczna, co bez niej ;P

      Delete
  5. Świetny zestaw a kolor płaszczyka boski !

    ReplyDelete
  6. Swietnie wyglądasz!! ;))

    ReplyDelete
  7. Zmiana fryzury! Wyglądasz ślicznie! Bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne.

    ReplyDelete
  8. Love the colour of the coat and nice jumper!

    CHECK OUT MY LAST POST http://www.sapphirebrushstrokes.com/2014/11/warby-parker-geek-is-new-chic.html

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, fryzura super xd

    ReplyDelete
  10. Ty zawsze cudownie wyglądasz.

    ReplyDelete
  11. piękne zestawienie kolorystyczne :-) płaszczyk bardzo mi się podoba :-0

    ReplyDelete
  12. Płaszczyk jest obłędny - kocham ten kolor!

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz :) super płaszczyk ;)

    ReplyDelete
  14. Piękna grzywka ☺a kolor płaszczu śliczny.

    ReplyDelete
  15. Podoba mi sie outfit, płaszcz na plus

    ReplyDelete
  16. pięknie Ci w tej grzywce:)) Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  17. pięknie wygladasz Kochana ! Zabrałabym Ci ten płaszczyk :)

    ReplyDelete
  18. Zakochałam się w tej stylizacji! Jest pięknie!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  19. Great outfit!) Beautiful! http://www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  20. Mi takie połączenie bardzo się podoba!!! a płaszczyk jest cudowny!!!
    jaką farbą malujesz włosy??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Góra to mój naturalny kolor, dół rozjaśniam baleyagem :-)

      Delete
  21. Ślicznie wyglądasz, płaszczyk ma genialny kolorek :)

    ReplyDelete
  22. Zestaw śliczny i ty też!

    ReplyDelete
  23. Twarz lalki, doprawdy przepiękna!

    ReplyDelete
  24. W tej nowej fryzurze jest Ci naprawdę do twarzy- w końcu "ładnemu, we wszystkim ładnie" :)
    Co do zestawu, jak zawsze w każdym calu dopracowany. Jest czym się zachwycać ;))

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :D Pomysłowa notatka, oby tak dalej :)

    Wpadniesz? Jak masz chwilkę zostaw komentarz :)

    ZAPRASZAM: http://karolcia200999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Przepiękny płaszcz, ale i cała stylizacja - świetnie wszystko połączyłaś.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny zestaw, ładnie Ci w tych kolorkach. Fryzurka też super :)

    ReplyDelete