2015/02/13

My love




























Kiedy do moich drzwi zapukał kurier i wręczył mi szeleszczącą przesyłkę, mój pies był zachwycony. Nie wiem dlaczego doszedł do wniosku, że to musi byś jej nowa zabawka. Gdy rozpakowałam paczkę i ubrałam ją w nowe ubranko, była załamana!!! Nie dość, że nie dostała zabawki, to na domiar złego ubrali ją w to coś. 



When a courier knocked on my door and handed me a crackling parcel, my she-dog got excited. I don't know why, but she apparently took it for her new toy. When I opened the package and dressed her in new outfit, she got depressed! Not only didn't she get the toy, but, to make things worse, she was wrapped up in that weird stuff.



































Jeans: Stradivarius  Sweater: Mango  Bag: Furla  


24 comments:

  1. Piesek jest cudowny. Masz fajne buty.

    ReplyDelete
  2. Pięknie wyglądasz, zazdroszczę torebki
    psiak cudny
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    ReplyDelete
  3. pięknie się prezentujesz ;)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz perfekcyjnie!

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz CUDOWNIE! ♡ Wszystko jest tutaj tak dopracowane i idealnie do siebie pasuje! Nawet piesek! :3

    ReplyDelete
  6. Love your hairstyle and make up!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  7. Fantastyczne zdjęcia!
    Śliczny piesek <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Piesio wygląda przeuroczo! Świetnie się obie prezentujecie :D

    ReplyDelete
  9. ooo rany, dawno się tak szczerze nie uśmiechnęłam - jaaaaki ten psiak uroczy!
    chociaż jestem kociarą, to rozczuliłam się na maksa!

    słodziak ;) a w kubraczku wygląda bardzo elegancko ;)
    mała dama ;)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestawik, buty mnie urzekły :) No i Psinka w tym sweterku jest przesłodka <3

    ReplyDelete
  11. Świetne kolory pastele kocham wyglądasz obłędnie!

    ReplyDelete
  12. Pięknie to połączyłaś kolorystycznie! Tak subtelnie, delikatnie i kobieco wyszło :-) a psiak przesłodki -)

    ReplyDelete
  13. piękny pastelowy look, cudownie w nim wyglądasz!

    ReplyDelete
  14. Sliczna stylizacja i kolorystyka, uwielbiam takie pastelowe odcienie:)
    Uwielbiam torebki furli, furla candy idealnie dopelnia calosc w tym zestawie:)

    ReplyDelete
  15. Ekstra wygladasz, ile masz wzrostu? :)

    ReplyDelete
  16. Prezentujecie się wspaniale ♥

    ReplyDelete
  17. Piesek jest przeuroczy! No i super torebka <3

    ReplyDelete
  18. Piękny sweterek!
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia! :-) piesio uroczy :-)

    http://paulinabialecka.blogspot.com/

    ReplyDelete