2014/10/06

KONKURS




















Cześć Kochani, Ostatnio buszując po Internecie znalazłam fajny produkt. Slimsonic to elektryczna szczoteczka do zębów, zamknięta w stylowym opakowaniu w wielu wzorach i kolorach do wyboru. Ponadto, w przeciwieństwie do zwykłych szczoteczek elektrycznych działa na baterie, dzięki czemu można ją mieć zawsze przy sobie. Bardzo spodobało mi się to rozwiązanie; jest doskonałe zarówno na co dzień, jak i w podróży. Dzięki temu kolorowemu gadżetowi mogę zadbać o zęby w każdej sytuacji, czując się przy tym modnie.

Chcąc się z Wami podzielić moim odkryciem, mam dla Was konkurs, w którym do wygrania są trzy szczoteczki do zębów. Wystarczy, że napiszecie, który kolor podoba Wam się najbardziej. Możecie również napisać, jaka stylizacja pasowałoby do tego modelu. Wyniki konkursu 20 października.


Hello everyone, Last time, while browsing the Internet, I’ve come across a great product. Slimsonic is an electric toothbrush, packed in a stylish packet available in wide range of colours and patterns to choose. Moreover, contrary to regular electric toothbrushes, it is battery-powered, so you can always have it with you. I liked such a solution very much; it comes in handy on a daily basis as well as while travelling. Thanks to this colourful gadget I can brush my teeth in every situation and stay fashionable when doing so.


To share my discovery with you, I’ve prepared a contest in which you may win three electric toothbrushes by Slimsonic. All you need to do is write which colour you like the most. You may also write which outfit would match this model best. The results will be announced on October, 20th. 

WYNIKI KONKURSU

Sylwia Szewczyk
Basia Go
Magda Ł.




24 comments:

  1. Zielona w kropki jest cudna :) Chciałabym <3

    ReplyDelete
  2. fiolet jest przepiękny ♥

    ReplyDelete
  3. Super szczoteczka! Idealna do torebki, bardzo by mi się przydała! Najbardziej podoba mi się ta w serduszka :) Jest słodka, lekko dziewczęca ale urokliwa! Jeśli chodzi o stylizację to myślę że idealnie pasowało by połączenie szarości z pudrowym różem! :) Super blog.

    Zapraszam również do mnie:)
    http://redonmyhead.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fajny bajer : ) jak sie zamknie opakowanie to nie widac ze szczoteczka
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Świetne są te szczoteczki! Mi najbardziej podoba się ta w kolorowe usta :) A do tego stylizacja ze sweterkiem z dużymi ustami i rozkloszowana mini :) Idealny look do tej szczoteczki :)
    www.fashion-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale słodka! :) Świetne są!

    ReplyDelete
  7. Szczoteczka w biało-czarno-różowe serduszka najbardziej przypadła mi do gustu. Będzie pasowała do mojej różowej torby podróżnej. Chętnie zabiorę ją do Paryża! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. moc!!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  9. ale świetne! często podróżuję i taki gadżet nawet jak by wypadł z torebki to nie byłoby lipy :D ta w usteczka mogłaby być moja :)

    ReplyDelete
  10. genialna szczoteczka w panterke , poniewaz jest to hit sezonu :) i pasowała by do kazdej stylizacji :)

    ReplyDelete
  11. Różowa jest piękna, taka kobieca, pasowałaby mi do wszystkiego na półce w łazience :)

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne te szczoteczki
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Biała w serduszka najlepsza :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Paris Paris w moim klimacie :)
    Do powyższego modelu pasuje sukienka z H&M "Garden Collection"wykonano z użyciem materiałów ekologicznych oraz pochodzących z recyklingu,w stylu hippisowskim,na stopy koturny ,na ramie torebka z klamrą,a do niej włożyć właśnie taką szczoteczkę:)

    ReplyDelete
  15. Ja tam biorę wszystkie!!! Są fenomenalne :)

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się zielona w groszki ponieważ uwielbiam grochy :) a co do stylizacji to kojarzy mi się z główną bohaterka serialu "Magda M", który osobiście uwielbiałam ;) (np. http://www.tvnfakty.pl/assets/images/programy_zdjecia/magdam.jpg czyż nie mam racji ? :D)

    ReplyDelete
  17. zielona w białe kropki :) w sam raz na jesień, by dodać trochę zieleni do otoczenia :)

    ewe.puch@vp.pl

    ReplyDelete
  18. Mi najbardziej podoba się szczoteczka w kolorowe paski. Co do stylizacji to zdecydowanie wieczorno - piżamowa. Na samotny wieczór zarzuciłabym jakiś zabawny kombinezon - piżamę jak http://www.kigurumionesies.co.uk/lion-onesie.html i z takimi gadżetami dobry humor gwarantowany. Jak dobrze, że ktoś myśli o poprawieniu nam nastroju w coraz chłodniejsze wieczory!

    Pozdrawiam!
    catmint@o2.pl

    ReplyDelete
  19. Szczoteczka w kolorowe kropki to mój typ :)

    asiaaam@vp.pl

    ReplyDelete
  20. Spośród wszystkich wzorów najbardziej urzekła mnie zadziorna zeberka :) Natomiast stylizacja, która idealnie komponowałaby się z tymi paseczkami, to coś w rodzaju outfitu z posta Maybe Pink - zawierającego kontrast czerni i bieli z dodatkiem jakiejś intensywnej barwy. Zeberka sprawi, że całość będzie miała stylowy pazurrr...

    Pozdrawiam serdecznie! :)
    mag.lyczek@gmail.com

    ReplyDelete