2014/10/08

Catch the moment




Cześć Kochani, pogoda coraz chłodniejsza, a ja odkopałam dla Was zdjęcia sprzed kilku dni. W roli głównej - neonowy top w panterkę połączony z jeansami. Spodnie te mam już od dłuższego czasu, a ostatnio dodałam do nich dwa kwadratowe wycięcia, nadając im nowy wyraz. Całość uzupełnia obszerny, kremowy sweter oraz szpileczki w dopasowanym odcieniu. 

Interesującym elementem są kokardy na szpilkach, które znalazłam w sklepie Coquet Jest to dobry pomysł na nadanie zwykłym butom ciekawego wyrazu. W zależności od nastroju czy stylizacji możemy tym samym szpilkom nadawać różny charakter. Dla mnie jest to super rozwiązanie. A Wy, co o tym myślicie?


Hi everyone, the weather is getting colder and colder, so I dug up for you the photos I made a few days ago. What you have here is a neon leopard print short top playing the main role, matched with jeans. I have them for a long time, and to give them a brand new look I cut out two square holes. The whole outfit is completed by a cream baggy sweater and stilettos of a similar shade. 

The interesting elements are the bows on stilettos, which I found in Coquet shop. It's a great idea to give simple high heels an extraordinary look. Depending on our mood and style, we can make them look different. For me, it's an excellent solution. And you, what do you reckon?







fot.Matti Su / KINO ILUZJON       Jeans: Wrangler  Necklace: Romwe (LINK)  Top: Romwe (LINK)  Clip: Coquet (LINK)  




25 comments:

  1. Idealne delikatne kolory!
    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    ReplyDelete
  2. cudownie
    a u mnie konkurs na blogu zapraszam:)

    ReplyDelete
  3. jaką Ty masz idealną figurę!!!! :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Te wycięcia na spodniach dodały innego charakteru stylizacji. Osobiście podoba mi się ten look :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    ReplyDelete
  5. the bows on stilettos are really cute and so is this outfit, but what attracts my attention the most is your amazing figure!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Muszę Ci powiedzieć ze masz świetną figurę :)

    ReplyDelete
  7. Te kokardki sa świetne,nadają uroku butom !:)

    ReplyDelete
  8. świetnie !!! ale masz piękną figurę i umięśniony brzuszek <3

    ReplyDelete
  9. podoba mi się to połączenie - wyszło kobieco, seksownie ale ze smakiem :)

    ReplyDelete
  10. pieknie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  11. Pierścionek mnie zainteresował :)

    ReplyDelete
  12. wyglądasz świetnie :) ! super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  13. Gorset i spodnie są świetne.

    ReplyDelete
  14. Łaaał, jaka figura!
    foiietreves.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pięknie wyglądasz:)! Ślicze zdjęcia:)

    ReplyDelete
  16. Mnie jakoś spodnie nie pasują, ale fajnie, że łączysz style i pokazujesz coś innego :) Masz świetną figurę! :)

    ReplyDelete
  17. Hi Matti and thank you for your visit!!! I like very much this trendy outfit.Animalier is a best trend in this moment and your shoes are really nice!!! I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    ReplyDelete
  18. Odważna stylizacja, pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete