2013/05/27

Print shirts








































Today I've a few summer shirts for you. They match shorts, skirts and even trousers perfectly and are this season's “must have”, especially when patterned with interesting motifs and elements. You can see a few variants. Which one do you like the most?

Dziś mam dla Was kilka propozycji letnich bluzek. Idealnie komponują się zarówno z krótkimi spodenkami, spódnicami jak i długimi spodniami. Są "must have" tego sezonu, szczególnie gdy ozdobione są interesującymi motywami i wzorami. Oto kilka moich propozycji, która Wam się najbardziej podoba?



















34 comments:

  1. piękne wzory, mnie najbardziej podoba się ten z Topshopu ;)

    ReplyDelete
  2. so trendy.. love every one! good selection... Want visit me? http://ylieby.blogspot.mx/ :)

    ReplyDelete
  3. wow loving all the prints in all the pieces here! great post!

    ReplyDelete
  4. ive been loving the prints right now! theyre just stunning
    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    ReplyDelete
  5. świetne bluzki!
    dziękuję za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  6. tylko niech już przyjdzie lato w pełni...

    ReplyDelete
  7. Bardzo kolorowo :) Tylko dlaczego leje deszcz....

    ReplyDelete
  8. Super. Właśnie robię zakupy online i na razie do koszyka powrzucałam biało-czarne rzeczy, ale te kolory tak kuszą...

    ReplyDelete
  9. ta z rybkami jest świetna <3

    ReplyDelete
  10. bluzki bardzo mi się podobają, aczkolwiek ostatnimi czasu mam dosyć motywów kwiatowych, neonowych, zwierzęcych - stawiam na większy minimalizm. ; )

    ReplyDelete
  11. świetne, wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. Love it,

    http://addictbeiconic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. taka koszula by mi sie widziała aztekowa :)

    ReplyDelete
  14. One są świetne, chyba sobie na którąś pozwolę!

    ReplyDelete
  15. uwielbiam żarówiaste printy <3

    ReplyDelete
  16. Amazing selection!!!!
    Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  17. 1 i 3 od końca świetne!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  18. Najbardziej podoba mi się krótki top z persun;)

    ReplyDelete
  19. świetne te bluzki:)

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  20. takie koszule są świetne, fajnie wyglądają zestawione z prostymi rzeczami :)

    ReplyDelete
  21. uwielbiam printy, więc te rzeczy idealnie wpasowują się w mój styl:)

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawe ubrania. Uwielbiam wzory, choć trudno je dobrze zestawiać..serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Hej : *

    Masz ochotę zmienić ciuszki w szafie ? masz teraz taką możliwośc , wystarczy wziąć udzial w moim konkursie, w którym można ,wygrać bon o wartości 100$ :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam Asia ;*

    ReplyDelete
  24. Pierwsza koszula jest niesamowita, uwielbiam takie printy! ;)

    ReplyDelete
  25. wszystko mi sie podoba oprocz tej krotkiej bluzki z top shopa

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    ReplyDelete
  26. Wszystko jest fantastyczne ;)

    ReplyDelete
  27. precioso tus look me gustan muchisimo tu blog todos los dias estoy esperando tu look guapa espero te pases por mi blog aber si te gusta gracias besitos. http.dolcevirginia.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  28. Zgadzam się, ze kolory i wzory są super, na Twojej liście numer jeden to oczywiście Top Shop. Mnie cały czas po głowie chodzi bardzo kolorowa sukienka z Top Secret, widziałam ją w gazecie. Niestety nigdzie nie mogę jej dostać, ani w sklepach stacjonarnych , ani online.
    Teraz jest na bannerze na stronie głównej.
    www.topsecret.pl- dla ciekawych.

    ReplyDelete
  29. amazing this selection of prints!!

    ReplyDelete