2013/05/12

I love shoes







































I love shoes, am totally crazy about them. I frequently buy some just to have them, to put them in my walk-in closet. Today I'll to show you some models I've fallen in love with recently. There's something special about every pair and I can't just ignore them. I'm really impressed and would like to know what you think of them.


Kocham buty. Mam na ich punkcie totalnego bzika. Bardzo często kupuje je tylko po to aby je mieć i postawić w garderobie. Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić modelami w których się zakochałam w ostatnim czasie. Każde para, ma w sobie coś niesamowitego, co nie pozwala przejść koło nich obojętnie.  Wywarły na mnie ogromne wrażenie i chciałam poznać Waszą opinię na ich temat.











24 comments:

  1. Atwood i Olimpia tez bym chetnie przygarnela!!

    ReplyDelete
  2. Same perelki, ale Brian Atwooda buty to moje marzenie na ten sezon :)

    xxo

    ReplyDelete
  3. ja również uwielbiam buty a te powyżej miażdżą :)

    ReplyDelete
  4. OOOOOOJEEEEEJJJJ!!!! Chcę wszystkie !!!!

    ReplyDelete
  5. kirkwood i de la renta! ;)

    ReplyDelete
  6. wow cudowne wszystkie mi się podobają :*

    ReplyDelete
  7. Kirkwood i Olimpia the best <3

    ReplyDelete
  8. Nicholas Kirkwood, Giuseppe Zanotti i Charlotte Olimpia są cudowne :)

    ReplyDelete
  9. Piękne sneakersy najbardziej mi się podobają! :) Obserwuję :)

    ReplyDelete
  10. the shoes are adorable!

    ReplyDelete
  11. która z nas nie kocha butów?:)
    ja ostatnio mam szał na koturny;)
    pozdrawiam i zapraszam;)

    ReplyDelete
  12. Zanotti i Oscar de la Renta <3 Jednak nadal moim głównym marzeniem pozostają Louboutin'y :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  13. Dziękuję Kochana za odwiedziny na moim blogu.Oczywiście śledzę na GFC, BL i FB. Świetny Blog:)
    Pozdrawiam Serdecznie!
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wszystkie są piękne, też mam świra na puncie butów :)

    ReplyDelete
  15. srebrne i różowo- fioletowe są śliczne :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ach jakie piękne <3
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  17. sliczne :) http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/2013/05/instagram-mix-odpowiedzi-na-pytania.html nominowałam Cie do zabawy :)

    ReplyDelete
  18. O tak, ja również mam fisia na punkcie butów, marzy mi się chociaż jedna para od tych projektantów, ktorych tutaj podałaś :) Myslę, że już nie długo :)

    ReplyDelete
  19. Och tak, buty <3 Temat rzeka, kocham, uwielbiam... :)

    ReplyDelete
  20. Lovely shoes!! I like the first ones!!! Are amazing!

    XOXO

    ReplyDelete
  21. Ja też kocham buty!! <33

    ReplyDelete