2013/01/16

Winter look



I love wearing shorts during winter. In today's outfit I combined them with a white top, contrasting strongly with my black, leather jacket and fur waistcoat on the top. Plus comfortable shoes and the rose bag to complete the outfit. How do you like it?


Uwielbiam nosić krótkie spodenki w zimie. W dzisiejszej stylizacji połączyłam je z białym topem kontrastującym z czarną skórzaną kurtką i futerkową kamizelkę na wierzch. Zestaw uzupełniłam wygodnymi butami i różową torebką. Jak Wam się podoba?















Skórzana kurtka: United Colors of Benetton
Krótkie spodenki: Esprit
Top: New Look
Torebka: Fleq
Buty: Deichmann



35 comments:

  1. Ciekawy zestaw:D Neonowa torebeczka zdecydowanie na plus ożywia zestaw:)

    ReplyDelete
  2. Masz takie szczupłe nogi, ze swietnie wygladasz w krótkich spodenkach :)

    ReplyDelete
  3. Swietny blog, stylizacje z klasa i fantazja!
    Buciory genialne, i wogole calosc w 100% w moim guscie. Pieknie wygladasz! Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  4. Buty genialne! Wyglądasz pięknie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Torebka jest cudna :D kolor <3 a buty skradły moje serce - bardzo fajne!!!

    ReplyDelete
  6. fajne kolorki,a na buty też miałam chrapkę,ale jakoś mi nie leżały...jednak wciąż do nich wzdycham:)
    też obserwuję,pozdr!

    ReplyDelete
  7. Neonowa torebeczka ożywia moją ulubioną czerń. Fajnym dodatkiem jest też naszyjnik i bluzka z ciekawym wzorem ;)

    ReplyDelete
  8. naszyjnik cudowny!!! Skąd jest?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba New Look ale kupowałam go jakiś czas temu, a biżuteria niestety nie ma na sobie metki:-)

      Delete
  9. Świetna kurtka !! Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny zimowy look:) A torebeczka śliczna:)

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz :) spodenki są super :)

    ReplyDelete
  12. Bluzka jest świetna. Podoba mi się też ta neonowa torebka, dodaje pazura :)

    ReplyDelete
  13. super kamizelka. ale na spodenki bym sie nie porwala:)

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  15. świetnie! bluzka jest cudowna i ta torebka <3
    pięknie :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. cudowny zestaw, najlepsza ta torebka::))
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. w sumie wszystko nie w moim stylu

    ReplyDelete
  18. beautiful outfit and the bag is just WOW!! LOVE IT!
    kisses! Following !

    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ślicznie wyglądasz...
    uważam że mocne kolory są idealne na zimę, zwłaszcza w towarzystwie czerni.
    super

    ReplyDelete
  20. dziekuje za miłe słowa i zostaje u Ciebie

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. przepiękna stylizacja :)
    www.okomody.blogspot.com
    :) zapraszam

    ReplyDelete
  22. Fantastyczny zestaw ! Neonowe dodatki nieziemsko współgrają z klasyczną czernią. Pozdrawiam x!

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. podoba mi się żywy akcent kolorystyczny :-)

    ReplyDelete
  24. kolor torebki jest mega!:)

    ReplyDelete
  25. Marzyła mi się taka torebka. :) Niesamowity outfit!Obserwuję i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  26. Swietna stylizacja! Szczególnie podoba mi się naszyyjnik i torebka.

    ReplyDelete
  27. Piękna stylizacja :-))) Sama często noszę szorty zimą :-) A torebka ma super kolor :-)

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawy blog!

    Świetna stylizacja!



    http://alessandraslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete