2013/01/23

Daily make-up












































Today I'd like to tell you about my daily make-up. Every of us finds it important to look well and not to waste too much of our precious time (which we usually lack) for the morning make-up. I like it when my everyday make-up softly emphasizes and brighten up our beauty, when it's natural and when it doesn't go bad for the whole day. First, I apply my make-up base – Gurlain Meteorites. It absorbs really quickly, brightens up our skin softly and nourishes it during the whole day, providing a long-lasting make-up. Next, the Dior foundation. I like it as it blends perfectly into our skin, making our face matt. Then, the under-eye concealer by La Praire. I'd been looking for such a concealer which would be opaque and at the same time would not create a kind mask under my eyes, would moisten the face and wouldn't cause an allergy.


Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o moim codziennym makijażu. Każdej z nas zależy aby na co dzień dobrze wyglądać a jednocześnie nie poświęcać na poranny makijaż za dużo cennego czasu, którego zazwyczaj brakuje. Bardzo lubię gdy makijaż na co dzień, delikatnie podkreśla i rozświetla urodę, jest  naturalny i przede wszystkim jest trwały przez cały dzień. Na początku nakładam bazę pod makijaż Guerlain Meteorites. Bardzo szybko się wchłania, delikatnie rozświetla cerę i odżywia ją na cały dzień, zapewniając długotrwały makijaż. Potem podkład Dior. Lubię go za to, że idealnie wtapia się wyrównując koloryt twarzy. Następnie korektor pod oczy La Prairie. Bardzo długo szukałam korektora, który byłby doskonale kryjący a jednocześnie nie tworzył maski pod oczami, oraz odpowiednio ją nawilżał i nie uczulał. 

 GUERLAIN podkład Meteorites,  LA PRAIRIE korektor pod oczy,  DIORSKIN NUDE nr. 30




To make my make-up last longer and to prevent my skin from shining, I use Dior loose powder. It hides skin imperfections and doesn't make my skin dry. I bought Guerlain's terracotta last holidays and I thought it was gonna be just another season cosmetic for sun tanned skin. But it is also perfect during winter, providing natural blushes on your cheeks.


Dla utrawalenia makijażu i  aby zapobiec świeceniu się cery, używam sypki puder Dior. Bardzo ładnie kryje i nie przesusza cery. W te wakacje odkryłam terakotę Guerlain i wydawało mi się, że będzie to tylko sezonowy kosmetyk do opalonej skóry. Sprawdza się on także doskonale w zimie, dając bardzo naturalny efekt różu na policzkach. 

GUERLAIN terracota light nr.02, DIORSKIN NUDE puder sypki nr.030,


Sometimes I bring out my cheekbones with the help of Dior bronzer. Eventually, I use Guerlain's powder which brightens my complexion. Not only do the cosmetics make me enchanted by their quality but I also like their wonderful wrappings which make me tempted to buy them.



Niekiedy dodatkowo uwydatniam kości policzkowe bronzerem Dior. Na koniec rozświetlam cerę pudrem Guerlain. Są to kosmetyki które urzekają mnie nie tylko swoją jakością, ale również, a może przede wszystkim cudownymi opakowaniami którym nie jestem w stanie się oprzeć.

DIORSKIN TAN puder prasowany nr.02, GUERLAIN Meteorites puder prasowany MYTHIC nr.01,



I prefer soft eye-shadows for everyday but I like using a few palettes; I usually mix Guerlain No. 68, YSL No. 5 and Dior No. 609. The YSL eye-shadows are perfect for everyday using when I apply them to dry skin. As a part of an evening make-up, softly moistened with water, they hide skin imperfections and become intensively-vivid. 


Cienie do powiek na co dzień wybieram  w stonowanych kolorach, ale lubię korzystać z kilku palet najczęściej mieszam ze sobą cienie do powiek Guerlain nr.68, YSL nr.5 oraz Dior nr.609. Cienie YSL doskonale sprawdzają się na co dzień, używa ich wtedy na sucho. Do makijażu wieczorowego lekko zwilżone wodą, stają się kryjące i bardzo intensywne. 




GUERLAIN  nr. 68,  YVES SAINT LAURENT nr.5,  DIOR nr.609,



Next, black eye pencil or eye-liner. For me, the most comfortable is Inglot's eye-liner. I like its applicator and the fact it's lasting. Finally, Lancome mascara. 


Następnie czarna kredka do oczu albo liner. Dla mnie najwygodniejszy jest liner Inglota, odpowiada mi aplikator i jego trwałość. Na koniec tusz do rzęs Lancome.

LANCOME HYPNOSE Doll Eyes, Inglot liner, LANCOME czarna kredka do oczu,


And my favourite Chanel perfumes!!!

I moje ukochane perfumy Chanel !!!

CHANEL COCO Mademoiselle

18 comments:

  1. Wow, Kochana, skąd Ty masz na te wszystkie cuda :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety mam słabość do pięknych opakowań:-)

      Delete
  2. Zazdroszczę asortymentu:) Uwielbiam Diora... i wogóle te wszystkie fajne opakowania są piękne....Nie cierpię tego tuszu Lancome dla mnie kit....za to polecam HR panterkę Lash Queen jest rewelacyjna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę musiała spróbować:-) dla mnie najważniejsze w tuszu jej to aby nie uczulał i podrażniał oczu.

      Delete
  3. No i perfumy Chanel klasyka nad klasykę. Dla mnie nie ma piękniejszych!

    ReplyDelete
  4. Doll eyes jest znakomity:)Świetne kosmetyki kochana:)

    ReplyDelete
  5. aż mi oczy wyszły na wierzch :D nie dość, ze świetne kosmetyki to jeszcze te piękne opakowania, pudełaczka... mam słabość do tego wszystkiego;))

    ReplyDelete
  6. wooooo.very beautiful post! www.whattowear-quemepongo.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  7. cudne ;)
    pozdrawiam

    www.okomody.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lubimy podobne kosmetyki:D Nie użyję do pomalowania moich rzęs niczego poza Lancome:D Widzę, że masz słabość do meteorytów:D Niestety wypróbowałam je tylko w wersji "sypkiej":)

    ReplyDelete
  9. Świetny blog! Powinnaś mieć więcej obserwatorów.
    Podobają mi się stylizację, a jakość zdjęć niczego sobie!
    Tak trzymać!

    agnesfrey.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. I absolutely love your blog! It's so pretty yet has a fierce-ness about it that's hard to find a good balance with. Good job, i look forward to reading more :)

    ReplyDelete
  11. Rany.. Świetne kosmetyki!!! Mnie jedyne co się udało ostatnio kupić to botki damskie :/ ehh.. a to i tak wzięte bo nic lepszego nie było, a musiałam coś kupić.

    ReplyDelete