2012/12/21

My way





























Za oknem zima, dlatego dzisiejsze zdjęcia chciałyśmy robić w metrze. Dawno już nie jeździłam metrem, wiec kiedy zdecydowałam się na to miejsce wróciło dużo różnych wspomnień. Przede wszystkim z czasów studiów i końca liceum. Jest to niesamowity okres w życiu chyba każdej osoby. Wkraczamy w dorosłe życie i czeka na nas wiele wyzwań. Dla mnie zwrotnym momentem była matura. Zawsze uczyłam się dobrze, ale uważam, że jest to najtrudniejszy egzamin, nie pod względem oceny posiadanej wiedzy, ale z powodów emocjonalnych. Przed maturą ma się wrażenie, że zależy od niej całe nasze życie. Po zdanej maturze cieszyłam się, że zdaje się ją tylko raz w życiu. Podziwiam osoby, które od zawsze wiedziały co chcą studiować, ja swojej życiowej drogi szukałam jakiś czas. Pomysłów było wiele od Politechniki, gdzie chciałam studiować kierunek Samochody i Maszyny Rolnicze, ponieważ zawsze byłam dobra z matematyki a do tego od liceum byłam zapaloną motocyklistką i wydawało mi się, że pragnę zgłębiać budowę maszyn i silników. Na szczęście tam nie poszłam, za to zdecydowałam się na Zarządzanie. Na pewno zdobyłam na tych studiach ogólną wiedzę  na temat ekonomii, prawa, zarządzania czy psychologii ale ciągle mi czegoś brakowało. Kiedy przechodziłam Krakowskim Przedmieściem koło ASP i zobaczyłam ogłoszenie o naborze na studia wiedziałam, że tego właśnie pragnę. Przez następne dwa miesiące, dzień w dzień, przygotowywałam prace do złożenia teczki. Następnie tydzień egzaminów, między innymi z rysunku, malarstw, kompozycji, historii sztuki. Po czym zobaczyłam swoje imię i nazwisko na liście osób które dostały się na studia. To był jeden z wspanialszych dni w moim życiu. Okres studiów na ASP, wspominam jako niesamowity czas w moim życiu, ale uważam, że mając 18 lat trudno jest od razu podjąć właściwą decyzję. Nie żałuję żadnego okresu studiów, ponieważ każdy pozwolił mi się rozwijać w innym kierunku, dał mi zupełnie inne spojrzenie na otaczający mnie świat. A wy jak uważacie, że człowiek od razu po maturze jest w stanie podjąć świadomą i poprawną decyzją o swojej karierze zawodowej? W jakim wieku wiedzieliście co chcecie robić w życiu? Udało się Wam to zrealizować?














Futro: Art Fashion (projekt własny)
Sukienka: Stefanel
Buty: Prima Moda
Torebka: Aldo    

40 comments:

  1. Wyglądasz genialnie :) a ten gorset....nieziemsko :)

    ReplyDelete
  2. Kochana po prostu rewelacyjnie...brawo dla fotografa i modelki;)
    Alex

    ReplyDelete
  3. fajny strój, fajne zdjęcia ! SUPER !!!

    zapraszam do mnie na konkurs !

    Wesołych :))))

    ReplyDelete
  4. Such a classy and elegant style!
    Just found you on Lookbook! No doubt following you since now!
    Would be glad to see you also in my blog one day!

    Una chica fashiontastica

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjna sesja!!:))
    i seksownie podkreslony biust;)

    ReplyDelete
  6. kochana jedno wielkie wow ten pas/gorset jest niesamowity :) kolory wszytsko no po prostu ideał :) ja od zawsze wiedzialam i nie zartuje nawet juz od konca podstawówki ze moja przyszlosc bedzie zwiazana z medycyna i tak sie stalo nie chcialam isc na lekarski ale poszlam na farmacje i nie zaluje choc z moimi zapędami chciałbym isc jeszcze na jakies studium zwiazane z kosmetologia itp tylko czasu brak :)

    ReplyDelete
  7. niesamowicie wygladasz, jestem po ogromnym wrazeniem, piekna!! :)

    ReplyDelete
  8. Te Twoje zdjęcia zawsze są genialne ! ;)
    A co do wyboru studiów to masz racje... W wieku 18 lat mało kto wie, co chce robić w życiu...

    ReplyDelete
  9. this blog is fantastic!visit my blog: http://whattowear-quemepongo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Znowu zachwycasz..piekan sukienka i pas....świetn ekolory.
    Wesołyc Świąt...pozdrawiam Ewa

    ReplyDelete
  11. Fantastyczne fotografie!
    Cały strój powala niesamowitą kolorystyką - to futro, spódnica, torebka mmm! Aż nie mogę się napatrzeć!
    I gorset mmm! co za sylwetka! :)

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia, śliczna kolorystyka.

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. też uważam, że po maturze nie da się dobrze zadecydować, ale takie jest życie - trzeba rzucić się w wir wydarzeń :-)

    ReplyDelete
  14. Cały strój fajnie wygląda, ale najbardziej podobają mi się Twoje kozaki, są po prostu idealne! Nie ma piękniejszych butów na zimę niż klasyczne skórkowe, czarne kozaki:)

    ReplyDelete
  15. Ahh! Widziałam tą słynną stylzację na MODNEJ POLCE! Robi wrażenie! Fantastycznie połączone kolory, do tego idealna figura i rewelacyjne zdjęcia ! BOMBA!

    ReplyDelete
  16. Mnie również trudno było podjąć decyzję wybierając kierunek studiów. Wybrałam zarządzanie, teraz po z pewnością wybrałabym budownictwo. Nic straconego. Uczymy się całe, życie :) bardzo podoba mi się Twój kobiecy ubiór :)

    ReplyDelete
  17. przepiekna torebka i obledne futerko. pozdrawiam przedswiatecznie

    ReplyDelete
  18. ale masz talię!!! piękne futerko

    ReplyDelete
  19. Futerko jest absolutnie świetne!

    ReplyDelete
  20. thanks for the comments ;) Merry Christmas

    ReplyDelete
  21. Śliczne masz buciki i futerko ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  22. Pięknie wyglądasz :) takie stylizacje Ci służą :)

    Ja zawsze podejmuje decyzje na ostatnią chwilę, bo im dłużej nad czymś myślę, tym bardziej nie wiem co myśleć. Tak to można ująć. Wydaje mi się, że jeśli ktoś jest pewien co chce robić w życiu, to nigdy dokładnie nie przemyślał swojej decyzji, tylko trzyma się raz wypowiedzianej myśli...bo wszystko ma swoje plusy i minusy. Często z pasji czyniąc pracę ludzie gubią ją gdzieś po drodze i to co się kochało robić, nagle jest nieciekawe.

    ReplyDelete
  23. świetne zdjecia, piekny zestaw i te kolory :)

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz cudnie!

    Agnieszka

    ReplyDelete
  25. jak zawsze świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  26. jak kiedyś ci się futerko znudzi chętnie odkupie bo jest świetne ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki miło to czytać:-) Kiedyś chciałabym mieć internetowy butik z ubraniami mojego projektu, może w przyszłości uda mi się to zrealizować, a jak na razie projektuje i szyje na swoje potrzeby, ale jak by co będę o Tobie pamiętać:-)

      Delete
  27. Świetny set, pięknie wyglądasz. Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania kosmetyki The Body Shop. pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. Wyglądasz pięknie! Te kolory, futro <3... I absolutnie genialne zdjęcia! OCH!

    ReplyDelete
  29. Genialne masz futerko :) Fiolet bardzo pasuje do tych zdjęć

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  31. wow, ale świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  32. piękne futro, wyglądasz bardzo wytwornie :)

    ReplyDelete