2014/08/31

Wild strawberries




Myśli wypełnia zapach chłodnego poranka. Zakładam zwiewną bluzkę z odkrytymi plecami, rozkloszowaną tiulową spódnicę z motywem roślinnym, szpilki w beżowym kolorze, biegnę przez miasto, tam gdzie rosną pozoiomki…

The smell of cold morning is running through my thoughts. I put an airy halter top, a tulle, flared skirt with a flowery pattern and beige high heels on and now it's me running through. Through the city - somewhere, where wild strawberries grow





fot. Matti Su   Top: Zara Watch: Certina  Bag: Reserved  Heels: DeeZee  Skirt: Lightinthebox(LINK)   


22 comments:

  1. Rewelacja ! wyglądasz przepięknie ! spódniczka mnie urzekła :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)
    katarzynaso.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ty to jesteś tak kobieca i śliczna, że czego byś na siebie nie założyła, to zawsze będziesz pięknie wyglądać, Moja Droga :)

    ReplyDelete
  3. piekna spodniczka!!

    http://zielonoma.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja. Ślicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  5. piękne zdjęcia! Uwielbiam Twojego bloga :) pozostań taką jaką jesteś :)

    ReplyDelete
  6. jestem totalnie zakochana w tej spódnicy ! < 3

    ReplyDelete
  7. top bardzo mi się podoba <3

    ReplyDelete
  8. Wow!! przepięknie wyglądasz <3333333333333 śliczna spódniczka :)

    ReplyDelete
  9. bardzo ładnie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  10. Twoja spódniczka jest cudowna! Wszystko na wielki plus ♥ :))

    ReplyDelete
  11. Pieknie wyglądasz. Podoba mi się, że Twoje zestawy są takie subtelne i kobiece.

    ReplyDelete
  12. zauroczylas mnie totalnie Kochana! fantastycznie wygladasz, jak mln dolarow! :)

    ReplyDelete
  13. nie moge sie napatrzec na te zdjecia :)

    ReplyDelete
  14. Wonderful, stylish look !!!

    ReplyDelete
  15. pasek nieziemsko podkreśla talię, jestem fanką Twojej urody;) jesteś piękna;)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jak w Niebie! Bardzo podoba mi się Twój delikatny styl :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. delikatnie a zarazem sexi - sztuka stworzyć taki zestaw, a Ty to potrafisz - super
    p.s. spódniczka niesamowita
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. nice nice nice
    love your style
    my blog:http://top100weddingbrands.blogspot.com/

    ReplyDelete