2013/12/13

Star dust



Today I'd like to share with you one of my ideas for accessories. We can change almost every kind of outfit by adding diverse accessories to it. Depending on the their type, out outfit changes completely. As Christmas are coming and the magic of this special time lets nobody be indifferent, I've chosen some gold accessories, shining like star dust.

Dziś chciałam podzielić się z Wami jednym z moich pomysłów na dodatki. Możemy zmienić prawie każdy zestaw, łącząc go z różnymi dodatkami. W zależności od ich charakteru, stylizacja nabiera innego wyrazu. Ponieważ Święta są coraz bliżej, a magia tego okresu nie pozwala nikomu być obojętnym, zdecydowałam się na dodatki w odcieniach złota, mieniącego się jak gwiezdny pył.











Shoes/Buty: Centro
Earring/ Kolczyki: Bijou Brigitte
Bag/Torebka: Pacamena (Złote Tarasy)

26 comments:

  1. Dobór materiałów, faktur i kolorów robi wrażenie ;))

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe dodatki! Wszystko mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. loving it! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :) Love it!
    Take care, Gosia
    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kolory są śliczne :) uwielbiam taki klimat :)

    ReplyDelete
  6. Amazing outfit...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  7. Cudowne buty ! Piękny płaszczyk i jak zawsze wyglądasz super !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. w centro takie buty - w szoku jestem :) ślicznie się prezentują wszystkie dodatki! pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też byłam pod wrażeniem jak je zobaczyłam. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :-)

      Delete
  9. JAkie piękne buty, zakochałam się w nich!
    Od dawna Cię obserwuje kochana ;-)
    Pozdrawiam ;-*

    ReplyDelete
  10. świetne buty ;-) cudowne dodatki :)

    ReplyDelete
  11. Piekne buty!:) Zgadzam się w pełni, że dodatki mogą całkowicie zmienić nasz strój :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. Great outfit
    You look amazing

    Please visit: trendybutterfly.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. This is beautiful! I love the pale blue and white with touches of gold. :)

    ReplyDelete
  14. http://the-elegant-in-the-room.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  15. jakie sliczne buty, i dodatki, bardzo mi se podobaja !

    ReplyDelete
  16. You look gorgeous and I love all of the glittery additions to the outfit!

    I found your blog via BLoglovin and it would be great if you could take a look at my latest posts :) xx

    www.lurchhoundloves.com

    ReplyDelete
  17. Buty i zegarek świetne! :)

    ReplyDelete
  18. Gdzie dostałaś torebkę? :)


    www.cynt-k.blogspot.com

    ReplyDelete