2013/06/14

My story




































This is my story, the kind of world I'd like to be a part of. I'd like to build something beautiful and full of harmony and peace out of many puzzles which are different colours and shapes. We all feel the necessity to make beautiful things and, as beauty is all around us, we've many possibilities to express it. It doesn't matter whether we paint, sculpt, take photos or design something. The most important is our own fulfilment and our hope to seize eternity.


To jest moja bajka, mój świat który chcę tworzyć. Z wielu puzzli kolorów i kształtów, chciałabym stworzyć piękną przestrzeń pełen harmonii i równowagi.  Piękno jest dookoła nas, a potrzeba wyrażania go, która w nas drzemie, ma bardzo wiele możliwości urzeczywistnienia się. Nie ważny jest środek wyrazu, to czy posługujemy się malarstwem, rzeźbą, fotografią, architekturą czy projektowaniem, liczy się potrzeba wyrażania siebie i nadzieja uchwycenia nieskończoności w danym dziele.











Okulary: Promod
Spódnica: Vintage
Torebka: River Island
Buty: Deezee

27 comments:

  1. Świetna stylizacja :) Piękna torebka!

    ReplyDelete
  2. Cudowne polaczenie kolorow, a Ty przepieknie w nich wygladasz... Fotki profesjonalne - nie moge sie napatrzyc..
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  3. Przepiękne te szpilki! Chciałam je kupić, tak bardzo chciałam! i w momencie w którym już miałam zamawiać zorientowałam sie, ze nie ma mojego rozmiaru :( szukam teraz wszędzie jakiś podobnych, ale tak mi się wbiły te w pamięć, że nawet nie ma opcji że kupie inne :D

    ReplyDelete
  4. Lovely look! The colors are so beautiful :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. uwielbiam kochana Twoje łączenie kolorów!

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz przepięknie, bardzo trafiona stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Piękne połączenie kolorów.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. wow, jaka piękna torba! ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  9. pieknie Ci w tej kolorystyce!;) świetnie wszystko połączyłaś i zadbałaś o każdy szczegół ;))

    ReplyDelete
  10. bosko wyglądasz jak Anioł <3 a stylizacja jest extra !!! buziaki :**

    ReplyDelete
  11. świetny tekst jako wstęp do stylizacji :)
    wyglądasz dużo lepiej niż rewelacyjnie :) !!!

    ReplyDelete
  12. Mnie też się podobała ta torebka :-))) Świetny zestaw :-)

    ReplyDelete
  13. sweitna torebka. bardzo ładna kolorystyka. witamy lato!

    ReplyDelete
  14. wow ale cudownie wyglądasz!!:)
    podoba Mi się takie zestawienie kolorów:)

    ReplyDelete
  15. jak oglądałam te zdjęcia pomyślałam - jak ładnie tak delikatnie :-)
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/2013/06/owicka-chwila_15.html

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz! Torebka cudo:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    ReplyDelete
  17. mądre słowa. sami możemy kreować rzeczywistość i rzeczy piękne, a jest na to tak wiele sposobów!

    ReplyDelete
  18. kuferek jest przepiękny.!

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Oj Kochana świetna stylizacja, zresztą jak zawsze :)
    Pozdrawiam serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. naprawdę świetne zestawienie:)

    niby delikatna kolorystyka ale przyciąga uwagę:)

    musze wybrać się w to miejsce na zdj:)

    pozd

    ReplyDelete