2013/02/22

Fashion Week (część II)





















Today I'd like to show you the rest of the photos taken during London Fashion Week. Earlier I wanted to publish all of them together (in one post), but I'm really impressed by some of these outfits and think that they can be an inspiration for you to create something interesting.


Dziś mam dla Was ciąg dalszy zdjęć z Londyńskiego Fashion Week. Początkowo zamierzałam zmieścić je w jednym poście ale nie byłam w stanie oprzeć się niektórym kreacjom, które mam nadzieję, że będą dla Was inspiracją do wielu ciekawych stylizacji.


London Fashion Week

Day 4

Antonio Berardi

Burberry Prorsum

David Koma

Erdem

Louise Gray

Richard Nicoll

Day 5


Roksanda IIincic



All photos come from the website:


Wszystkie umieszczone zdjęcia pochodzą ze strony: 
www.londonfashionweek.co.uk

34 comments:

  1. ja obserwuję :) jako szalony kot

    ReplyDelete
  2. mnie najbardziej podoba się pokaz Erdem :)

    ReplyDelete
  3. geometryczna czarna sukienka z drugiego zdjęcia jest świetna!

    ReplyDelete
  4. Burberry Prorsum - zjawiskowa kolekcja!

    ReplyDelete
  5. kolory i wzory uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  6. Cóż...Burberry jak zwykle rządzi!!!

    PS. Jasne, że obserwujemy:)

    ReplyDelete
  7. Genialne,wyraziste stroje.Burberry<3

    ReplyDelete
  8. jestem zakochana w tych zdjeciach takie cudenka maja na sobie <3
    Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) Atrakcyjna wygrana :)

    ReplyDelete
  9. jak dla mnie bardzo inspirujące propozycję:)

    ReplyDelete
  10. Genialny! Boże kocham Fashion Week, szkoda,że London FW jest tylko dla zaproszonych :D

    ReplyDelete
  11. Zawsze gdy ogladam zdjecia z pokazow mody, mam wrazenie, ze wiekszosc tych dziewczyn z twarzy jest strasznie brzydka... Nie wiem moze to tylko ja tak odbieram te dziewczyny ;)

    Obserwuje ;)

    ____
    Lady-vitalna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cholernie podobaja mi sie stroje z 1 kolazu! Mega oryginalne! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    ReplyDelete
  13. burberry<3 coś pięknego

    ReplyDelete
  14. Fantastic fashion shows!!
    visit me and my blog, i have new post!!
    maybe follow each other via fb, blogspot, bloglovin?

    ReplyDelete
  15. świetne sprawozdanie!
    Wszędzie zaskakujące połączenia kolorów!

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. Oczywiście że obserwujemy, ja już dodaję ;)

      Delete
  17. David Koma i Antonio Berardi <33 Genialne!

    ReplyDelete
  18. Cudowne propozycje, jest w czym wybierac:)))

    ReplyDelete