2015/01/22

Like frozen































"...szklane pudełka wyglądają jak zamrożone. Kiedy betonowy budynek umieści się wewnątrz ogromnego obiektu szklanego - wygląda jak zamrożony w kostce lodu. Szkło zamraża nie tylko przestrzeń, ale i czas, a zatrzymując czas przemienia stałość w wieczność" 


"...boxes of glass look like frozen. When you put a concrete building into a huge glass object, it looks like frozen in a cube of ice. Glass freezes not only space, but also time; and by freezing time it turns permanency into eternity."


TADAO ANDO Taschen








































Dress: SixKisses (LINK)  Bag: Cubus  Fur: Second Hand 


23 comments:

  1. That fur coat is gorgeous! Elsa would approve!

    CHECK OUT MY NEW POST http://www.sapphirebrushstrokes.com/2015/01/the-lagoon.html

    ReplyDelete
  2. quel pellicciotto è uno spettacolo, amo il colore!

    http://www.thefashionprincess.it

    ReplyDelete
  3. Co za kolory! Jestem pod wrażeniem! Przecudownie :)

    ReplyDelete
  4. Na ulicach tylko ludzie w czarnych płaszczach.kurtkach itp a ty w takim zestawie. Bardzo fajny optymistyczny outfit. Podobaja mi sie lity.

    zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com u mnie recenzja kosmetyków BaleA. Zapraszam

    ReplyDelete
  5. ale świetne kolory ! super wyglądasz !

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny,pozytywny look:)

    ReplyDelete
  7. Jesteś absolutną mistrzynią! Kochana wyglądasz nieziemsko!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  8. Świetne kolory ! Futrzak mega mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. Ale kolorki ;) Pięknie!:)

    ReplyDelete
  10. Wow!! przepięknie wyglądasz <33 śliczne futerko :)

    ReplyDelete
  11. WOW, WOW, WOW! Fantastyczna stylizacja, to mój zdecydowany faworyt wśród stylizacji jakie ostatnio oglądałam!

    ReplyDelete
  12. Nie mogę przyzwyczaić się do Twojej grzywki :D

    Genialne buty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie wiem, jak wcześniej mogłam, bez niej być :-)

      Delete
  13. Świetne futerko i sukienka.

    ReplyDelete
  14. Piękne połączenie, a futerko super bardzo podoba mi się jego kolor.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajny wesoły look, super połączyłaś kolorki :-) Świetne buty, genialnie dopełniają całą stylizację :-)

    ReplyDelete
  16. Ciekawa sukienka ale i tak to Twoja uroda zawsze robi na mnie największe wrażenie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. świetna jest ta sukienka, na pewno nie każdy odważyl by się ją założyć, cały zestaw jest genialny!

    ReplyDelete