2015/01/28

Deep green


Parka to jedna z bardziej uniwersalnych kurtek na zimę. Must have kilku ostatnich sezonów. Ja zdecydowałam się na model z dużym kapturem, pięknie wykończonym futrem. Idealnie sprawdza się do zwyczajnych jeansów, zestawionych z dopasowanym topem. Do tego pojemna torebka w pomarańczowym kolorze, tworzy uniwersalny zestaw na co dzień. A Wam jak się podoba?


Parka is one of the most universal winter coats and a last seasons' must-have. I've chosen the one with big hood trimmed with beautiful fur. Perfect for regular jeans and a fitted top. A large orange bag makes everything a universal, everyday outfit. How do you like it?



Coat: SixKisses (LINK)  Ring: Stradivarius  Jeans: BIT




19 comments:

  1. świetny zestaw, ja jestem fanka takich kurtek i poszarpanych jeansów :)

    ReplyDelete
  2. Świetny płaszcz, super w nim wyglądasz!
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz prześlicznie. :)

    ReplyDelete
  4. o, jakie fajne, rockowe trochę wydanie Ciebie!
    świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Wow! Zakochałam się w butach <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. WONDERFUL LOOK, I LOVE YOUR BOOTS!
    www.agoprime.it

    ReplyDelete
  7. ten strój jest rewelacyjny;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja. Fajne ciuchy masz na sobie.

    ReplyDelete
  9. spodnie urzekły mnie najbardziej ! :)

    ReplyDelete
  10. przeurocza ta bluzeczka!

    ReplyDelete
  11. świetna kurtka, cudownie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się Twoja grzywka !! <3, a koszulka zabawna.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Nic dodać, nic ująć, świetna stylizacja :) pozdrawiam!

    ReplyDelete