2015/01/19

ESSIE


























Wiele osób zaczepia mnie o paznokcie. Pyta, czy mam tipsy.  Moje paznokcie to efekt dobrej diety plus moich ukochanych lakierów ESSIE. Kiedy przestaję je stosować i sięgam po inne produkty, po krótkim czasie moje paznokcie zaczynają się łamać i tracą dobrą kondycję. Ostatnio kupiłam z tej firmy dwa cudowne pastelowe kolory - miętowy "mint condy apple" i jasny róż "need a vacation". Są piękne, a do tego moje pazurki odzyskują formę :-)



Many keep asking me if I have nail tips. I owe the condition of my nails to proper diet and my favourite ESSIE nail polishes. When I switch to another brand, they soon become weak and fragile. Recently I've bought two polishes by ESSIE - mint "mint condy apple" and light pink "need a vacation".The colours are lovely, and - what's more - my nails started to regenerate :)




22 comments:

  1. Miałam przyjemność kilka razy "nosić" na swoich paznokciach lakier właśnie tej firmy- zgodzę się z Tobą, że produkty "Essie" są genialne. Chyba nie mają sobie równych! :)

    ReplyDelete
  2. Kurczę, muszę wkońcu wypróbować ten lakier !
    Zapraszam do siebie na fit przepis, a popoludniu stylizacja :)

    ReplyDelete
  3. Nigdy nie miałam lakierów a Essie, przepiękne kolory! :)

    ReplyDelete
  4. Muszę sobie zamówić w końcu jakiś kolorek :)

    ReplyDelete
  5. Piękne kolory, uwielbiam takie!

    ReplyDelete
  6. wspaniałe kolorki, oddawaj !

    ReplyDelete
  7. słyszałam wiele dobrego o tych lakierach ;)

    ReplyDelete
  8. Kolory są cudowne, takie delikatne, pastelowe... :) Lubię!

    ReplyDelete
  9. essie ma woole fajna game kolorystyczna lakierów :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne kolory <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Nie przepadam za Essie na razie :(

    ReplyDelete
  12. Piękne odcienie :3 Zapraszam na nowy post :-) Pozdrawiam ♥ bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. a na mnie Essie nie robi aż takiego wrażenia. Mam 4 lakiery, bo podobały mi się kolory, ale średnio mi pasują. Opi są duuuużo, duuuużo lepsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI też bardzo lubię i mam kilka kolorów :-)

      Delete
  14. róż raczej nie dla mnie, ale miętowy, czemu nie?
    pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  15. lovely info it looking very beautiful and Thesis Writing Service
    like this very much

    ReplyDelete