2015/03/24

Pink coat





































W roli głównej różowy płaszcz w kratę. Do niego kontrastowe spodnie w odcieniu fuksji, t-shirt 
z graficznym motywem sowy, kremowe szpilki z kokardami i moja ukochana torebka Diora :-) 
Jak Wam się podoba takie połączenie?

Starring: a pink checked coat. Plus, contrasting fuchsia trousers, 
an owl print T-shirt, creamy bow stilettos and my beloved Dior bag. 
How do you like that match?










































Coat:BIT(LINK)  Heels: Zara Bag: Christian Dior




25 comments:

  1. Buty są urocze, a nabardziej podoba mi się torebka :)

    ReplyDelete
  2. płaszczyk jest śliczny, ale to sowa moim zdaniem wygrała tu wszystko!
    no i to dopasowanie jej do spodni - super!

    ReplyDelete
  3. Swietna torebka, w koncu Dior ;)

    classy-nation.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego bloga w Katalogu Blogów Modowych jusTFashion. Zapraszamy na www.justfashion.pl do zakładki Zgłoś Bloga. Pozdrawiamy jusTFashion

    ReplyDelete
  5. Piekny zestaw, bardzo podobny do mojego. Wygladsz w nim uroczo ! Pozdrawiam Cie serdecznie Z Saarlandu:)

    http://www.elisabeth-brzeski.blogspot.de/2015/03/lap-wiosnecz-i.html

    ReplyDelete
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  7. Śliczny plaszczyk :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  8. Piekny zestaw, bardzo podobny do mojego:) Wygladsz w nim uroczo ! Pozdrawiam Cie serdecznie:)

    http://www.elisabeth-brzeski.blogspot.de/2015/03/lap-wiosnecz-i.html

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Twoje zestawienia kolorystyczne. Wyróżniasz się, zawsze ubierasz się w zgodzie z sobą, uwielbiam to!
    A torebka - marzenie! <3 <3

    ReplyDelete
  10. Piękny wiosenny zestaw, który dopełniają piękne buty ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ReplyDelete
  11. WSZYSTKO mi się podoba. Dokładnie trafiłaś w mój gust tą stylizacją. Super!

    ReplyDelete
  12. Świetny post! Uwielbiam wszelkie odcienie różu!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  13. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu. Jest dla mnie tu wszystkiego trochę za dużo ponadto nie lubię mieć na sobie różnych odcieni specyficznego koloru w tym wypadku różu. Jednak mimo wszystko i to, że nie jest to kompletnie moje całość jak i zdjęcia robią na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

    Pozdrawiam ! :)
    http://mixfashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Koszula - cudo! Do tego połączenie tego płaszczyka i fuksjowych spodni jest świetne :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR 1ST DAY OF SPRING, zapraszam!

    ReplyDelete
  15. very beautiful! I like your blog. we are is coupons website, exampleamazon, snapmade, wigs hair coupons.

    ReplyDelete
  16. śliczna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  17. zestaw zestawem, ale ja zachwycam się Twoją fryzurą <3

    ReplyDelete
  18. płaszcz masz rewelacyjny ! taki dziewczęcy :)

    ReplyDelete
  19. spodnie + sowa = 10/10 :) świetny zestaw

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądasz, tak uroczo, świetna bluzka, cala reszta tez bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete