2015/03/18

Mint coat





































Ponieważ od jakiegoś czasu zrezygnowałam z gry w tenisa na rzecz biegania i basenu, białe buty do gry w tenisa wykorzystuję do codziennych stylizacji. W roli głównej miętowy płaszcz w towarzystwie białych spodni i butów od tenisa. Do tego t-shirt w etniczne wzory i skórzana torebka na ramię. Co myślicie o takim zestawie na wiosnę?


Due to the fact that I gave up playing tennis some time ago for running and swimming, now I use my white tennis trainers as a part of my everyday outfits. A mint coat plays the main role, featuring white trousers and trainers. Plus, a folk motif T-shirt and a leather bag. What do you think about such a set for spring?











Coat: Nostydress(LINK) Jacket: SixKisses(LINK) Shoes: WILSON



26 comments:

  1. perfect your look, i love your coat!!!
    www.agoprime.it

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne, wiosenne połączenie, no a płaszcz jest idealny :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoją grzywkę! Sama nosiłam przez jakiś czas taką krótką, ale niestey, nie jest mi w niej tak dobrze, jak Tobie. Piękna!

    ReplyDelete
  4. Rzadko chodzę z butach sportowych ale bardzo podobają mi się stylizacje z ich udziałem. U Ciebie zachwycam się kolorystyką :-)

    ReplyDelete
  5. przepiękny płaszcz :)
    pozdrawiam Cię kochana :*

    ReplyDelete
  6. Ale ładnie <3 Uwielbiam mięte i całe twoje połączenie! Świetnie, że dodałaś właśnie tą torebkę.
    Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. bardzo ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. great look dear!

    www.thefashionprincess.it

    ReplyDelete
  9. T-shirt podbił moje serducho. Bardzo fajny! :)

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  11. idealny zestaw na wiosnę !!!!!!!!!
    płaszcz jest naprawdę śliczny

    ReplyDelete
  12. Piękne połączenie kolorów! PS: Zazdroszczę gry w tenisa ;)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam sportowe buty! Genialny set <3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się!

    ReplyDelete
  15. mnie się - jak najbardziej! - podoba.
    jest lekki, jest pastelowy, jest wiosenny i z takim trochę hipisowskim urokiem ;)
    a do tego - prześlicznie Ci w nim :)!

    ReplyDelete
  16. Śliczny zestaw! Szczególnie ten T-shirt mi się podoba :)

    ReplyDelete
  17. Cudnie! Całość wygląda naprawdę spójnie i choć z nutą stylu sportowego, mimo wszystko pozostaje elegancka.

    ReplyDelete
  18. PRZEPIĘKNIE!! Płaszcz i T-shirt są cudowne, całość perfekcyjna moja Droga..:)<3

    http://www.justcleo.pl/2015/03/colourful-nails-why-not.html

    ReplyDelete
  19. płaszcz jest cudny i to w pięknym kolorze. szkoda, że do mnie takie nie pasują;)

    ReplyDelete
  20. ładne nogi!
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajny look, płaszczyk ma genialny kolorek :)

    ReplyDelete
  22. Świetny look, modny i wygodny, piękny płaszczyk!

    ReplyDelete
  23. Lubię takie jasne, pastelowe look'i! Tym bardziej, że dodałaś jakiś jeden, wyrazisty akcent typu koszulka czy torebka :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR 1ST DAY OF SPRING, zapraszam!

    ReplyDelete