2014/02/16

Ivory coat

































It's the bright, ivory coat which plays the major role in my today's outfit. When I saw it in a shop, I knew that it would match a lot of my clothes. I like it because of its classical cut and colour. I chose the turquoise sweater and bright skinny jeans, contrasting with the heels and the bag. The outfit is very ladylike; it emphasizes the beauty of both blonds and brunettes. How do you like it?

Dziś w roli głównej jasny płaszcz w kolorze kości słoniowej. Kiedy zobaczyłam go w sklepie wiedziałam, że będzie mi pasował do wielu rzeczy. Lubię go za klasyczny krój  i kolor. Do niego turkusowy sweter i jasne rurki w kontraście szpilek i torebki. Jest to bardzo kobiecy zestaw, podkreślający urodę zarówno brunetek jak i blondynek. A Wam jak się podoba?











Stylizacja: Ivory coat

Coat: Zara
Jeans: Zara
Blouse: Gatta
Necklace: Reserved





73 comments:

  1. ładnie i wiosennie, kolorystyka super, składowe stylizacji też. Jedynie buty mi się nie podobają, wyglądają za ciężko - wybrałabym klasyczny krój, ale też w turkusie (coś takiego jak ja miałam z Aldo w ostatnim poście). Ile kosztował naszyjnik? Mam taki sam z allegro (no name) i ciekawa jestem jego ceny w Re.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  3. uwielbiam Twój styl <3

    ReplyDelete
  4. Cudowna stylizacja, wszystko jest idealnie <3
    http://manequinss.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. pełna gracja, ślicznie ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdecydowanie jestem na tak ! piekne kolory

    ReplyDelete
  7. Prześlicznie! nie mogę napatrzeć się na cudowną, pastelową kolorystykę!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Swietna calosc, piekne kolory! :)

    ReplyDelete
  9. Swietny masz styl- naprawde super. Szpilki mi sie bardzo podobaja!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  10. Piękna kobieta w rewelacyjnej stylizacji <3

    ReplyDelete
  11. Kolorki przepiękne, szpilki obłędne, naszyjnik uroczy a Ty piękna! :)

    ReplyDelete
  12. Wpadlam tutaj przypadkiem,i stwierdzam ze masz cudownego bloga:)
    Rewelacyjnie go prowadzisz,widac ze sie starasz. :)
    Byloby mi bardzo milo jak bys do mnie zajrzaka i mozliwie zaobserwowala<3

    Xnataliaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Awesome outfit and super cool pics Loved :)
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/first-cap.html

    ReplyDelete
  14. pewnie ze obserwujemy :) ja juz zaczelam na gfc :) czekam na ciebie ,buziaki :*

    http://zielonoma.blogspot.it

    ReplyDelete
  15. Świetny płaszcz i piekne szpilki !

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  16. świętnie wyglądasz ;]
    a co do obs. to jasne, ja już ;]

    ReplyDelete
  17. ciekawy blog. obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękny zestaw! Wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    Zgadzam się na wspólną obserwację :) już obserwuje
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jedno wielkie WOW! Bardzo ładnie :). Obserwuję.

    ReplyDelete
  20. Prześliczne zdjęcia!
    Pytałaś na moim blogu o obserwację, ja już!

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. super zestaw, bardzo ładne zdjęcia :)
    ja już obserwuję, czekam na Ciebie ;)
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. cudowny zestaw :) każdy element do siebie pasuje :)

    ReplyDelete
  23. Zakochałam się w szpilkach <3
    Zgadzam się na wspólną obserwację, już dodałam. Czekam na Twój rewanż. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. boże piękne szpilki <3
    zgadzam sie na wspolną obserwację :) ja juz i uczciwie czekam na ciebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Obseruję już i licze na to samo ;)

    ReplyDelete
  26. ładny zestaw, fajnie dobrane kolory :) !
    proponowałaś wspólną obserwację ja już obserwuje teraz twoje kolej :)

    http://zuzaandmarta.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Przepiękny outfit,genialne buty! Coś pięknego!!!
    Ja już obserwuję,teraz czekam na Ciebie; )
    Pozdrowionka :)
    sisterrforever.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fajna paletka barw! :)
    dodaję do obserwowanych jak prosiłaś :)
    czekam na rewanż
    pozdrawiam
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  29. Ja już dawno mam Cię w obserwowanych ;) ;* zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  30. Perfekcyjnie dobrane kolory!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  31. Piękna stylizacja, cudowne buty ;3

    Obserwujemy ? :)
    http://keepcalmandgototraining.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. pięknie zestawione kolory, ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  33. Pewnie, ja już dodałam do obserwowanych :) Masz rewelacyjny styl :)

    www.karmellove.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Hej, dzięki za komentarz u mnie :-) Oczywiście wspólna obserwacja jak najbardziej TAK, już dodaję :-)
    Ciekawa stylizacja, buty bardzo mi się podobają :-)


    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. nie mogę przestać patrzeć <3 prześlicznie !!! :D

    http://silvabook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Śliczny zestaw, oczywiście zostaje:):)

    ReplyDelete
  37. Śliczna stylizacja, nie każdemu pasują takie kolory, u Ciebie to strzał w 10 :)!

    Ja już obserwuję,teraz czekam na Ciebie :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  38. Przepieknie wyglądasz! Płaszczyk cudowny jest ;)
    Co do wspólnej obserwacji to jasne,ze tak ! ;) Ja już dodałam na GFC oraz na Google+
    Czekam teraz na Ciebie. Pozdrawiam! srebrna-tkanina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia, przepiękna stylizacja :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Również obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  41. buty i torebka przepiękne, całość bardzo przemyślana, super :)

    ReplyDelete
  42. We love this combination of color!!! Shoes and clutch are amazing!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook , Bloglovin’ and What I Wear

    ReplyDelete
    Replies
    1. We follow you back dear!! What about facebook?

      Delete
  43. Śliczny naszyjnik :)

    Jestem za obserwowaniem, dodaj mnie, a ja zrobię to samo :)

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. świetny zestaw uwielbiam taki niebieski:)
    Może zaobserwujemy swoje blogi?Daj znać u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Kochana fantastycznie wyglądasz :)
    Świetne połączenie + Twoja uroda = nie można się napatrzeć :)
    Z wielką przyjemnością będę do Ciebie wracać :)

    Dołączam do grona fanów i OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo




    ReplyDelete
  46. piękne kolorki!
    pozdrawiam cieplutko:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Pytałaś o obserwację :) Ja już :) Twoja kolej :D <3 Bardzo fajny blog ! Wpis świetny ! :)
    Nowy post ----------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba jak dopasowałaś do siebie kolory.

    PS: Pytałaś się czy zaobserwujemy swoje blogi ja już obserwuję i czekam na rewanż.

    ReplyDelete
  49. Te kolory idealnie podkreślają Twoją urodę <3

    ReplyDelete
  50. wszystko śliczne, choć mam wrażenie, że bardziej w oczy rzucają się tu niebieskie dodatki w postaci torebki, sweterka, naszyjnika oraz butów. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  51. Super zestaw ;D
    Obserwuje ;)

    ReplyDelete
  52. Wonderful, perfect look! I love this!!
    http://www.agoprime.it/i-love-the-nature-and-my-new-c-studio-jacket-too/
    bye

    ReplyDelete
  53. fajnie wyglądasz :)

    zapraszam do siebie, u mnie trwa konkurs, w którym do wygrania sesja zdjęciowa :)

    ReplyDelete
  54. Ale jesteś ładna! Znasz się na modzie. To wszystko idealnie do siebie pasuje.
    Zapraszam na mojego bloga:
    vici-vicia.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. śliczne buty *__*
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Śliczna stylizacja, uwielbiam takie połączenia;p
    Pytałaś o wzajemną obserwację, więc ja już obserwuje i liczę na to samo ;)
    http://stylowa-clajdi.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Your style is so chic! Nice colors you picked on each look, great! :D
    Mind to follow each other? Let me know. : )

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  58. Świetna stylizacja , wszystko do siebie genialnie pasuje. Te buty , torebka i sweterek :)

    ReplyDelete
  59. Co do obserwacji to jasne :) Ty zacznij i daj znać, a ja później również Ciebie zaobserwuję:)
    Pozdrawiam ciepło!
    www.themissydi.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Piekne buty, torba i sweter!! Polaczenie turkusu z bezem daje wspanialy i bardzo radosny, napawajacy optymizmen zestaw. Bardzo lubie takie polaczenia!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. The color turquoise is a very picky and hard to wear color, it has the ability to light everything but also highlights the flaws
    You look gorgeous in turquoise!

    ReplyDelete
  62. Niebieski/turkusowy sweterek-śliczny,jak i całość,elegancko ;))

    ReplyDelete