2014/02/13

Custo Barcelona


Oglądając kolekcje z Fashion Week w Nowym Yorku, zafascynowała mnie kolekcja Custo Barcelona na jesień zima 2014/15. Zobaczymy nie tylko nadruki, ale również łączenie wielu faktur i materiałów. Niesamowita eksplozaja wzorów i kolorów. Kolekcja mocna i wyrazista. Poza tym bardzo podobają mi się fryzury do tej kolekcji. Już od dawna marzy mi się taka grzywka, ale ciągle brakuje mi odwagi. Może kiedyś się odważę.... A Wam jak podoba się jego kolekcja?











A tu kilka inspiracji na nadchodzącą wiosnę z jego kolekcji. Mi szczególnie podoba się ostatnia propozycja.








12 comments:

  1. Great post ;)
    www.pisimel.com

    ReplyDelete
  2. Faktycznie, stylizacje robią wrażenie ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. na kolekcje j-z 2014/2015 nie jestem jeszcze gotowa, ale wiosenne propozycje są fantastyczne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pretty!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  5. nooo kolekcja daje radę, przedostatnia propozycja moim zdaniem jest najlepsza :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  6. przez te zdjecia zachcialo mi sie... grzywki ! ;))

    ReplyDelete
  7. thank you for the follow on my blog. love yours and following! XO
    www.loveandmuses.blogspot.com

    ReplyDelete